Skip to main content

Mis on probleemne hasartmängimine?

Hasartmängimine on probleemne, kui see ohustab, segab või kahjustab peresuhteid, isiklikku elu või vabaajategevusi. Probleemseks nimetatakse tavaliselt hasartmängijat, kes on mängimisele kulutanud rohkem raha ja/või aega, kui ta endale lubada saab.

Ohumärgid

Kulutate mängimisele rohkem aega ja raha, kui saate endale lubada.
Teil on raske mängimist lõpetada või kontrollida.
Tülitsete pere või sõpradega raha ja hasartmängude pärast.
Olete kaotanud huvi muude tegevuste või hobide, näiteks sõpradega väljaskäimise või perega ajaveetmise vastu.
Mõtlete või räägite pidevalt hasartmängimisest.
Valetate hasartmängimise kohta või varjate seda teiste eest.
Püüate kaotatud raha kiiresti tagasi võita või mängite rahalistest raskustest pääsemiseks.
Mängite, kuni raha saab otsa.
Laenate raha, müüte oma vara maha või jätate arved maksmata, et saaksite hasartmänge mängida.
Peate panustama suuremaid summasid või mängima kauem, et hasartmängimine oleks teie jaoks sama põnev kui varem.
Jätate hasartmängimise tõttu hooletusse töö, ülikooli, pere, isikliku elu või majapidamistööd.
Tunnete ärevust, muret, süütunnet, masendust või ärritust.
Kui te ei ole kindel, kas peaksite oma mänguharjumuste pärast muret tundma, täitke vastutustundliku mängimise enesehindamisküsimustik.
Enesehindamisküsimustik
bet365 kasutab küpsiseid
Kasutame küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda paremat ja individuaalsemat teenust. Lisateavet leiate meie küpsiste poliitikast.
Halda küpsiseid
Nõustun
Jõudlusküpsised
Jõudlusküpsised koguvad anonüümset teavet eelistuste kohta ja parandavad seeläbi kasutajakogemust. Kasutame neid ettevõttesiseselt veebilehe külastajate kohta koondstatistika kogumiseks.
Nõustun
Hädavajalikud küpsised
Mõned küpsised on vajalikud veebisaidi toimimiseks ja neid ei saa eemaldada. Nende hulka kuuluvad alltoodud küpsised.
Seansihaldus
Haldavad seansi teavet ja võimaldavad külastajatel veebisaidil ringi liikuda.
Funktsionaalsus
Talletavad teavet, mis võimaldab meil meeles pidada kasutaja eelistusi, nt keelevalikut, sortimisvalikuid ja meediasätteid. Lisaks sellele kasutatakse neid ka kasutajakogemuse parandamiseks – näiteks ei kuvata kasutajale üht ja sama sõnumit kaks korda.
Pettuste ennetamine
Talletavad teavet, mis võimaldab meil ennetada veebisaidi kuritahtlikku kasutust.

Jälitus
Talletavad teavet selle kohta, kuidas kasutajad veebisaidile jõudsid. See on vajalik, et saaksime oma koostööpartneritele õigesti tasuda.